Vlucht vertraagd of geannuleerd? Claim compensatie!

Ontvang tot € 600,- per persoon voor uw vertraagde, geannuleerde en overboekte vlucht.

easyJet: Dit is wat je moet doen als je easyJet-vlucht vertraagd of geannuleerd is

easyJet is één van de meest bekende luchtvaartmaatschappijen in het Verenigd Koninkrijk en heeft haar basis op London Luton. De airline is opgericht in 1995 en de budget-airline heeft een enorme groei gemaakt in passagiers in de afgelopen 15 jaar en is de grootste operator van de Airbus A319.

Vertraagde vlucht met easyJet? Dien je claim in en ontvang compensatie!


In Europa is een wetgeving actief die de rechten van vliegpassagiers beschermt. Slechts 15% van de Europese reizigers is op de hoogte van deze wetgeving en hierdoor wordt er vrijwel geen compensatie geclaimd bij vertraging, annulering of wanneer je geweigerd bent op je vlucht. Dit recht geldt ook als je een vertraging met easyJet hebt opgelopen. Om in aanmerking te komen voor compensatie moet je vlucht op zijn minst 3 uur vertraagd zijn en in geval van een annulering moet je met je vervangende vlucht met een vertraging van minstens 2 uur op je eindbestemming terecht zijn gekomen.

 

➜ Check je vlucht


Naast dat je met een vertraging van minstens 3 uur op je eindbestemming aangekomen moet zijn, is er nog een voorwaarde waar je aan moet voldoen om in aanmerking te komen voor een vergoeding: de oorzaak van de vertraging moet namelijk geen geval van overmacht zijn, want dan hoeft de luchtvaartmaatschappij je niet te compenseren voor de verloren tijd. Overmacht, of buitengewone omstandigheden, zijn oorzaken waar de luchtvaartmaatschappij geen invloed op heeft zoals extreme weersomstandigheden of een noodlanding vanwege een medisch noodgeval. Wanneer je de oorzaak van de vertraging of annulering niet te weten bent gekomen, kun je altijd je claim bij ons indienen en checken wij de omstandigheden voor je. Wij valideren je claim altijd voordat we contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij.


Op hoeveel compensatie heb ik recht bij een vertraging met mijn easyjet-vlucht?

De hoogte van de compensatie waar je recht op hebt, is vastgelegd in de Europese Verordening en hangt samen met de bestemming van je vlucht. Het aantal kilometers van de vlucht zijn gekoppeld aan vaste bedragen:


Wat heb je nodig om je claim in te dienen voor je vertraagde vlucht met easyJet:

  1. Bewaar altijd je boekingsbevestiging/e-ticket, een voordeel is dat je deze vrijwel altijd digitaal krijgt doorgestuurd waardoor je ze waarschijnlijk in je mailbox hebt staan

  2. Onthoud je vluchtnummer en vluchtroute (ook te vinden op je boekingsdocumenten)

  3. Probeer op de luchthaven erachter te komen wat de oorzaak van je vertraging/annulering is. Is er bijvoorbeeld een conflict uitgebroken op je eindbestemming, dan geeft dat helaas geen recht op een compensatie, maar een technisch mankement bijvoorbeeld wel. Weet je de reden niet? Geen probleem, we valideren altijd je claim voordat we het contact met de luchtvaartmaatschappij starten

  4. Gebruik deze calculator om te checken hoeveel compensatie je kunt krijgen

  5. Als wij een claim bij easyJet voor je indienen vragen wij altijd om een ondertekende volmacht


Tot op 2 jaar terug je claim voor je vertraagde vlucht indienen

Je bent misschien rijker dan je denkt, want je kunt tot op 2 jaar na je vertraagde vlucht een claim indienen. Ben je onlangs vertraagd geweest, dan heb je dus nog 2 jaar de tijd om je compensatie te claimen bij de luchtvaartmaatschappij. Weet je niet zeker of je recht hebt op compensatie? Geen probleem! Je kunt je vlucht geheel gratis en vrijblijven checken via onze  claim calculator. Ontvang je een positief advies dan kun je direct je claim bij ons indienen en nemen wij al het werk voor je uit handen! Zo simpel is het!

 

 

Vragen? Neem contact met ons op!

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Neem gerust contact met ons op! Wij zien hier om jou te helpen. Je kunt ons bellen van maandag tot en vrijdag tussen 9:00 en 12:00 en van 14:00 tot 17:00 op +31 20 261 67 61 . Ook kan je ons een mailtje sturen met je al je vragen via info@vlucht-vertraagd.nl.

 


Trustpilot reviews van Vlucht-vertraagd.nl


 

+31 20 261 67 61
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00.

Onze service

  2151 Ervaringen van klanten
  • Direct gratis uw vlucht checken
  • Vandaag ingediend, morgen hulp
  • 98% van de rechtszaken gewonnen
  • Goed beoordeeld: 9.4 uit 10
  • Geen administratiekosten
  • Alleen betalen bij succes
  • Online support

Laat mij weten of ik in aanmerking kom voor compensatie

Green Claim in het nieuws


Financieel Dagblad
De Telegraaf
Kanniewaarzijn
Trouw
Algemeen Dagblad
Het Parool
BNR
Kassa
De Volkskrant
Hart van Nederland
Metro
NRC Next

Ervaringen van klanten

Bekijk alle ervaringen van klanten

Received compensation of flight delay 600 euro after GreenClaim commission. It took some time but in the end positive result. Very convenient service! Good luck!:)

Betrouwbaar en goed geregeld

Green Claim is a professional service provider and helped us win our case!

In december 2016 een enorme vertraging gehad naar Amerika. Green Claim ingeschakeld om stappen te ondernemen. Nu ruim een jaar later toch uiteindelijk onze claim ontvangen, dankzij het werk wat Green Claim voor ons verricht heeft. Alle complimenten naar Green Claim!!!

Zie vorige personen. Mooi hoe je het digitale dossier kunt aanvullen en/of raadplegen!

Een vlucht van Tuifly werd 24 u uitgesteld en via Green Claim hebben wij een compensatie teruggekregen van 1200 euro - 380 euro (kosten). Een correcte en snelle afhandeling

I'm really thankful to Green Claim, my claim was handled professional and I'm impressed how clear and easy the communication was as well as their website. Thanks to them getting my compensation was a stress free process.

Prima service geleverd. Netjes mijn geld teruggekregen. Dank!

I did not expect at all to get money back from that flight. But surprisingly I got an email with instructuions how to do it. As I thought it would no apply in this case, I ignored it. Then I got another email! I thought: Why not then? And I filled in all the papers and guess what? Money coming my way! Nice surprise and it covers part of my next flight! Thank you for insisting!

Vliegtickets claimservice communiceerde goed de stand van zaken over de claim die er was na annulering en vertraging van de vlucht die wij maakten! Ze hebben er voor moeten strijden, maar de claim is gehonoreerd! Hier is recht gedaan! Hartelijk Bedankt!

Hun aanpak is zeer duidelijk en ze houden je ook voldoende op de hoogte. Zelf hoe je eigenlijk niet veel te doen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht bij succes of verlies. Enkel nemen ze natuurlijk hun deel van het werk af van jou bedrag. Daarnaast mag je ze ook steeds mailen of bellen en helpen ze je zeer beleefd en vriendelijk verder. Zeer tevreden hierover en ze doen veel moeite voor jou en jij hoeft enkel wat geduld op te brengen.

Keurige en snelle succesvolle afhandeling. Wij werden ook tussentijds netjes geïnformeerd. Top !!!!

Ik ben zeer tevreden met de manieren hoe ik geholpen ben. De woorden zoals professioneel, zorgvuldig, consequent zijn zijn heel passend aan de werkwijze van Green Claim medewerkers, waarvoor grote dank en respect.

Heel goede service !

Top,Top top. Echt super service. Ik ben heel tevreden hoe deze mensen zich hebben ingezet voor mij. Een echte aanrader

First I tried to get my money through Royal Air Maroc myself. Not only my flight was cancelled, but they let me stay in the AirPort overnight and lost my luggage. Until now its not back. Maroc Airlines never responded to my claim, I phoned and mailed them several times. Through Greenclaim I got my money. Alone I would not have been succesfull.

Alles werd snel geregeld, nogmaals bedankt!

Hi guys my 2018 started very good. It was like lotterie. You are trustful and very honest in your advices. Great job and i will travel with your companies ofcourse

Buiten het aanleveren van de kastickets die we bijgehouden hadden om de extra gemaakte kosten te recupereren en tekst en uitleg gegeven hoe de vertraging en missen van aansluiting onze reis heeft beïnvloed hebben wij ook geen enkel actie moeten nemen. Dat Green Claim kosten inhoud op het bedrag was duidelijk gecommuniceerd. Top Service. Meer kan ik er niet van zeggen.

Ze verdienen wel wat aan je maar je hebt er totaal geen werk van. Eerst zelf de claim geprobeerd te bemachtigen. Dit lukte niet! Binnen een week was het door Green Claim wel geregeld en hebben we toch een groot deel van de vliegkosten terug!


De beste service

Claim ook uw compensatie: gemakkelijk, snel en op maat gemaakt


Direct hulp

Over Green Claim

563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
SERVICE: 
9.2 uit 10
SERVICE: 9.2 uit 10

De service van Vlucht-Vertraagd.nl


Controle rechtsgeldigheid

Accurate vluchtgegevens

Weergegevens check

Opstellen brieven

Hulp & ondersteuning

Meerdere passagiers

Ervaren juridisch team

Gerechtelijk traject

Geen succes, geen kosten

Claim nu ook compensatie, dien een claim bij ons in!


Controleer hier of u recht heeft