Over ons

Of u nu op vakantie gaat of op zakenreis bent, een vertraging is altijd vervelend. Helaas weigeren luchtvaartmaatschappijen het doorgaans om de wettelijke schadevergoeding uit te betalen. Gebrek aan kennis, expertise en tijd zijn de voornaamste redenen voor passagiers om het erbij te laten zitten. Ons team van internationale experts staat voor u klaar. Wij hebben de oplossing voor uw probleem!

Carly Bakker

Office Manager

Als Office Manager zorg ik ervoor dat alles soepel verloopt op het kantoor. Ik ben verantwoordelijk voor het callcenter en de postkamer, ik begeleid de stagiairs en voer hiernaast ook diverse procestaken uit. Ik voel me thuis bij Green Claim vanwege de leuke samenwerking met de collega’s en het doel dat wij gezamenlijk nastreven.

facility management, front office, postverwerking, archivering, dossierbeheer, boekhouding, recruitment

Marijn Everartz

Country Manager NL

Samen met mijn gedreven team kom ik op voor de rechten van Nederlandse en Belgische passagiers. Ik probeer het claimproces voor onze Nederlandstalige klanten zo soepel mogelijk te laten verlopen.

gerechtelijk traject, juridisch advies, accountbeheer, accountmanagement, productontwikkeling, recruitment, procesmanagement, quality, personeelsbegeleiding, Customer Care centre

Amber Provoost

Junior Marketing and Communications NL / Medior Claims Specialist NL

Als afgestudeerde in Media, Informatie en Communicatie kan ik de geleerde theorie omzetten in nuttige marketing- en contentstrategieën voor op de social mediakanalen en de website.

communicatie, contentbeheer, social media, marketing, PR, SEO, support, validatie, dossierbeheer

Miquel Nijman

Senior Claims Specialist UK / Junior Paralegal

Ik bied ondersteuning aan de UK Country Manager en de juridische afdeling, door het doen van juridisch onderzoek en het voorbereiden van dagvaardingen. Daarnaast onderhoud ik nauw contact met onze externe juridische partners en beantwoord ik vragen van onze klanten over dit traject.

dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject, juridisch advies, incassowerkzaamheden

Wendelien Morsink

Customer Care

Ik werk op de afdeling Customer Care en vind het fijn hier iets te kunnen betekenen voor het individu tegenover de grote luchtvaartmaatschappijen. De goede sfeer bij Green Claim en het feit dat het een jong en ondernemend bedrijf is maakt dat ik met plezier naar mijn werk ga.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Denise van Wanrooij

Junior Claims Specialist/Translator ES

Tijdens mijn bachelor Spaanse Taal en Cultuur heb ik een passie ontwikkeld voor alles wat met Spaans te maken heeft. Het is leuk om mijn kennis in dit jonge en internationale bedrijf toe te passen door onder andere de website te vertalen. Zo draag ik bij aan de hulp voor gedupeerde passagiers op de Spaanse markt.

communicatie, contentbeheer, social media, PR, SEO, support, validatie, dossierbeheer

Walter van Woudenberg

Junior Developer

Ik word geïnspireerd door een mooie gebruikersinterface met pixel perfect design en een vlekkeloze user experience, die ik als front-end developer tot leven breng op Green Claim door het schrijven van duidelijke en onderhoudbare code.

developer, front-end, user experience / interfaces

Hannah Crijns

Customer Care

Als medewerker van de Customer Care-afdeling van Green Claim sta ik klaar voor alle (nieuwe) klanten die vragen hebben. Klanten te woord te staan over de gang van zaken van hun claim motiveert me en ik vind het ontzettend leuk om naast de dagelijkse werkzaamheden helemaal los te gaan met het team tijdens de wekelijkse bootcamp.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Lisette Piet

Medior Claims Specialist UK

Ik ben afgestudeerd in Engelse Literatuurwetenschap. Ik heb daarna overwogen om het onderwijs in te gaan, maar al snel realiseerde ik me dat ik iets met mijn talenkennis wilde doen. Momenteel werk ik bij Green Claim en maak ik onderdeel uit van het UK procesteam. Mijn takenpakket bestaat uit UK support, zowel het valideren van de claims als werken aan het juridische proces.

dossierbeheer, validatie, gerechtelijk traject, support

Eugenie van der Ven

Customer Care

Naast mijn studie International Business Administration, werk ik parttime op de afdeling Customer Care. Het is fijn iets te kunnen betekenen voor vertraagde passagiers, aangezien er vaak weinig bekend is over passagiersrechten. Ik bied met veel enthousiasme hulp aan de klanten om ze zo goed mogelijk te begeleiden in dit proces.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Leonie Redeker

Senior Claims Specialist FR

We staan nog dagelijks versteld van de struisvogelpraktijken van sommige luchtvaartmaatschappijen en worden er dan weer aan herinnerd waarom de passagiers het niet zonder ons kunnen redden.

accountbeheer, dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject, juridisch advies, personeelsbegeleiding

Jason Sarpong

Junior Claims Specialist NL

Nadat ik mijn bachelor Business Administration heb afgerond, ben ik veel gaan reizen. Vanaf dat moment heb ik meerdere malen last gehad van lange vertragingen, helaas wist ik toen nog niet dat ik recht had op een compensatie. Doordat ik gedupeerde reizigers nu kan geven waar zij recht op hebben, hoop ik hiermee meer bewustzijn te creëren omtrent hun rechten.

gerechtelijk traject, support, validatie, dossierbeheer

Violette van Dijk

Customer Care

Naast mijn master Health Care Management werk ik flexibel op de Customer Care-afdeling van Green Claim. Het is voor mij fijn dat dit makkelijk te combineren valt en zorgt voor een goede afwisseling. Ik houd van reizen en weet hoe vervelend het kan zijn wanneer een vlucht vertraagd is. Hierdoor ben ik nog meer gemotiveerd om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Elise Brölman

Customer Care

Het persoonlijke klantcontact spreekt mij heel erg aan. Het voelt goed om iets voor een klant te kunnen betekenen binnen de niet altijd duidelijke wereld van vluchtvertragingen. Buiten dat is het enorm leuk om een kijkje te mogen nemen bij een succesvol, vernieuwend en jong bedrijf.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Sanne Blankestijn

HR Manager

Ik ben verantwoordelijk voor alle processen rondom de HR van het bedrijf. De grootste uitdaging hieraan is het vinden van een balans tussen het bedrijf en de medewerker. Het informele sfeertje en het jonge karakter van Green Claim zorgt ervoor dat hard werken en sociaal contact met collega’s hand in hand gaan. Mijn motto is: Hoe kun je meer uit de mens halen?

personeelszaken, personeelsbegeleiding, verzuim, recruitment

Kirsten Lops

Junior Claims Specialist/Paralegal

Als voormalig medewerker van een luchtvaartmaatschappij heb ik ervaren dat passagiers vaak niet op de hoogte zijn van hun rechten. Ik vind het belangrijk deze rechten te verdedigen en passagiers te helpen de wettelijke compensatie te verkrijgen. Met een achtergrond in Europees recht is een jong, snelgroeiend en internationaal bedrijf als Green Claim de ideale plek om mijn kennis in de praktijk te brengen.

gerechtelijk traject, support, validatie, dossierbeheer

Tereza Willemse

Junior Claims Specialist FR

Doordat ik mijn studie gedeeltelijk in Frankrijk heb gevolgd en daarnaast verschillende (bij)banen in een internationale setting heb gehad heb ik ruim ervaring opgedaan met het spreken van Frans op professioneel niveau. De ideale voorbereiding voor mijn huidige functie als Junior Claims Specialist bij Green Claim en diens Franse variant!

dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject

Niels Verbraak

Junior Paralegal

Binnen de juridische afdeling kan ik mijn kennis direct toepassen en gaandeweg nieuwe dingen leren. De samenwerking binnen het bedrijf en de juridische dienstverlening aan consumenten vormt een prettige afwisseling op mijn studie.

gerechtelijk traject, juridisch advies, dossierbeheer, incassowerkzaamheden

Wouter Kelderman

Junior System Developer

Ik zit in het derde jaar van mijn studie Digitale Media en Communicatie. Doordat Green Claim in heel Europa actief is en het natuurlijk om consumenten gaat die ook vaak via de (sociale) media bereikt moeten worden is dit een erg interessante plek om werkervaring op te doen.

systeembeheer, vlucht- en weergegevens

Mandy Luiten

Country Manager FR/BE / Project Manager IT

Als Country Manager Belgium & France ben ik verantwoordelijk voor het hele claimproces binnen België en Frankrijk. Samen met mijn team zorg ik ervoor dat een claim zo gestroomlijnd mogelijk wordt afgehandeld. Als Project Manager IT houd ik me daarnaast bezig met de wensen van de klant en medewerkers en probeer dit zo goed mogelijk te vertalen naar IT-projecten om het claimproces te verbeteren.

quality, operations, procesevaluatie, productontwikkeling, accountbeheer, B2B, handhavingsinstanties, validatie, gerechtelijk traject, juridisch advies, personeelsbegeleiding, PR

Nastasia Rusu

Junior Claims Specialist UK/SP

Er is niets dat ik niet leuk vind aan het werk bij Green Claim. Ik ben cum laude afgestudeerd aan de Universiteit van Groningen met de bachelor Spaanse taal en cultuur. Na mijn studie heb ik gewerkt als vertaalster en taaldocent. Inmiddels werk ik bij Green Claim en kan ik eindelijk mijn talenkennis optimaal benutten door klanten te helpen bij het verkrijgen van hun compensatie. Ik ben onderdeel van het procesteam en heb diverse taken waaronder UK support, Spaanse support en het valideren van nieuwe claims.

gerechtelijk traject, support, validatie, dossierbeheer

Kaoutar Lakdim

Administrative Employee

Ik zit momenteel in mijn derde jaar van de studie Juridische Dienstverlening en ik loop stage bij Green Claim. Mijn droom is om uiteindelijk rechten aan de universiteit te studeren. Het fijne aan Green Claim vind ik dat het team mij zo betrokken laat voelen.

front office, postverwerking, archivering, dossierbeheer

Bob Berlijn

Senior Developer

Van slechte koffie gaat echt niemand beter werken!

web development, web design, systeembeheer, vlucht- en weergegevens

Valérie Schraauwers

Country Manager UK

Wat ik zo geweldig vind aan dit team is dat we na een week serieus en op hoog niveau samenwerken elkaar ook kunnen vinden bij de vrijdagmiddagborrel. Ontspanning mag na zo’n week natuurlijk niet ontbreken.

gerechtelijk traject, juridisch advies, accountbeheer, productontwikkeling, recruitment, procesmanagement, quality, personeelsbegeleiding

Iris Bakker

Junior Claims Specialist NL

Ik ga altijd met veel plezier naar werk doordat het team uit jonge, enthousiaste collega's bestaat en door de open en gezellige sfeer waardoor je je gelijk op je gemak voelt.

gerechtelijk traject, support, validatie, dossierbeheer

Elina Tozzi

Head of Operations & Process

Als Head of Operations & Process ben ik verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen binnen het bedrijf. Mijn doel is om ervoor te zorgen dat iedereen zijn of haar werk kan doen op een prettige en efficiënte manier, zodat claims snel verwerkt en uitbetaald kunnen worden, en zowel onze medewerkers als klanten de dag afsluiten met een glimlach.

quality, operations, procesmanagement, accountbeheer, personeelsbegeleiding, productontwikkeling, recruitment, juridisch advies, gerechtelijk traject, internal communications

Sarah Tobée

Junior Claims Specialist UK/Paralegal UK

Na mijn master Rechtsgeleerdheid cum laude afgerond te hebben, ben ik aan de slag gegaan als Junior Paralegal bij Green Claim. Wat me aanspreekt aan het werk is dat wij de disbalans tussen luchtvaartmaatschappij en passagier aanpakken door ervoor te zorgen dat luchtvaartmaatschappijen hun verantwoordelijkheden niet kunnen vermijden en de rechten van passagiers worden bekrachtigd. Dat ik daarnaast kan werken in een jong, enthousiast en internationaal team is natuurlijk ook een pre!

gerechtelijk traject, support, validatie, dossierbeheer

Steven Tai

Intern IT Department

In mijn vierde jaar als student in Communication and Multimedia Design heb ik een stageplek kunnen bemachtigen als Front-end Developer bij Green Claim. Hier houd ik me bezig met het design van het interne systeem zodat m’n collega’s zonder problemen hun werk kunnen doen en daarnaast met de vormgeving van de website, wat ervoor zorgt dat onze bezoekers klanten worden.

developer, front-end, user experience/interfaces

Enid Heenk

Head of Legal

Na een tijd gewerkt te hebben bij een incassobureau vind ik het nu prettig om aan de andere kant te staan en particulieren te kunnen helpen met claims tegen de almachtige luchtvaartmaatschappijen.

gerechtelijk traject, juridisch advies, dossierbeheer, incassowerkzaamheden, procesmanagement

Hanneke Verstegen

Medior Claims Specialist NL / Junior Paralegal

Voldoening haal ik uit het helpen van getroffen passagiers. Nadat ik mijn studie Rechtsgeleerdheid heb afgerond, ben ik onderdeel geworden van een jong en gemotiveerd team dat zich inzet voor de rechten van passagiers. Daarnaast werk ik altijd klantgericht doordat ik ervaring op heb gedaan bij verschillende klantenservices.

support, validatie, gerechtelijk traject, dossierbeheer

Johannes Sanders

Medior Developer

Als developer ga ik aan de interne systemen sleutelen. Mijn rol is het zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken. Daarbij ga ik mijn expertise inzetten om innovatieve oplossingen te verzinnen die de gebruiker centraal stelt.

developer, front-end, user experience / interfaces

Sahel Aghmuni

Customer Care

Ik haal veel voldoening uit mijn werk op de Customer Care-afdeling wanneer ik de klant te hulp sta en hopelijk tevreden stel. En natuurlijk als het het team lukt de compensatie van de luchtvaartmaatschappij te innen. Het bedrijf is een jonge en enthousiaste onderneming, waardoor ik werken op kantoor altijd als fijn en ontspannen ervaar.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Nikos Reklitis

Junior Accountant

Vier jaar geleden heb ik mijn opleiding financiële administratie afgerond. Na een aantal jaren ervaring te hebben opgedaan in de administratie ben ik nu bij Green Claim werkzaam bij de Accountancy-afdeling. Een leuke en goede werkplek om veel te leren en nieuwe ervaringen op te doen. Er is niks leuker dan mensen blij maken met een financiële vergoeding nadat ze ellende hebben meegemaakt.

financiële administratie, dossierbeheer, debiteurenbeheer, incassowerkzaamheden

Wouter Fluitman

Head of Marketing and Communications

Als Marketing Manager ben ik verantwoordelijk voor zowel de nationale als internationale marketingactiviteiten. Daarnaast draag ik samen met het team zorg voor het lanceren en bouwen van nieuwe campagnes voor de groei van het bedrijf. Ik ben erg blij deel uit te maken van deze mooie organisatie vol met hardwerkende talenten.

marketing, communicatie, social media, PR, SEO, online campagnes, business development

Carina Kwasniok

Junior Claims Specialist DE

Als voormalig werknemer van een luchtvaartmaatschappij weet ik precies welke obstakels maatschappijen creëren om te voorkomen dat passagiers compensatie claimen. Als teamlid van Green Claim kan ik mijn branche-expertise in het voordeel van de passagier gebruiken, wat me enorm motiveert.

support, validatie, dossierbeheer

Hedda Dale

Junior Marketing and Communications Nordics / Junior Claims Specialist Nordics

Als Noorse afgestudeerde in Economics and Business Administration is werken voor Green Claim een uitstekende gelegenheid om mijn kennis van de Scandinavische talen en markten, evenals mijn interesse in openbaar beleid en regelgeving te benutten. Hier kan ik leren van een team van jonge en gedreven professionals met verschillende achtergronden en een bijdrage leveren aan de verdere groei van onze Scandinavische markt.

communicatie, contentbeheer, social media, marketing, PR, SEO, support, validatie, dossierbeheer

Matthias Möller

Country Manager DE + Head of Legal DE

Met ons team van juristen in binnen- en buitenland kunnen we ervoor zorgen dat luchtvaartmaatschappijen verantwoordelijk worden gehouden en dat passagiersrechten worden gehandhaafd.

gerechtelijk traject, juridisch advies, accountbeheer, productontwikkeling, recruitment, procesmanagement, quality, personeelsbegeleiding

Sylwia Motylinska

Translator PL

Wat ik leuk vind aan mijn werk bij Green Claim is dat elke dag een uitdaging brengt en er altijd iets nieuws te leren valt. Het is een verzameling van unieke ervaringen, doen wat je leuk vindt en werken binnen een internationale omgeving met gelijkgestemden en creatieve mensen. Ik ben enthousiast over wat de toekomst in petto heeft!

communicatie, contentbeheer, social media, PR, SEO, support, validatie, dossierbeheer

Sophia Gresser

Junior Claims Specialist DE

Ik heb zelf ooit te maken gehad met een geannuleerde vlucht en daardoor weet ik dat passagiers maar weinig informatie over hun rechten krijgen. Ik vind het fijn om de compensatie te verkrijgen waar klanten recht op hebben. Maar boven alles houd ik ervan om mensen te helpen.

support, validatie, dossierbeheer

Lysania Sorger

Intern Marketing and Communications

M'n studie Bedrijfskunde is zeer theoretisch en daarom ben ik blij om actief deel te nemen aan het team van Green Claim. Hier krijg ik een indruk van het echte werkleven en dat is lang niet zo slecht. Vooral de "donutdag" iedere dinsdag bevalt me goed!

communicatie, contentbeheer, social media, marketing, PR, SEO

Franziska Zeitler

Intern Marketing and Communications DE

Mijn stage bij Green Claim is zeer divers en het is leuk om mee te werken met het team. Ik doe veel ervaring op en kan ook mijn eigen ideeën tot uitvoer brengen. Doordat ik via social media met passagiers communiceer kan ik hen wijzen op hun rechten en er zo voor zorgen dat ze de wettelijke vergoeding krijgen.

communicatie, SEO, content management, social media

Robert Sander

Student employee Marketing and Communications DE

Ik doe een masteropleiding in Information Science and Engineering. Na een semester te hebben doorgebracht in Athene rond ik momenteel een stage af bij Green Claim. Als onderdeel van mijn stage schrijf ik artikelen voor online marketing, houd ik ons Twitter-account bij, werk ik aan SEO en eet ik mij een weg door de restaurants van Frankfurt.

SEO, contentbeheer, social media, PR

Anna de Jong

Junior Claims Specialist UK

Omdat ik een achtergrond heb in sociale wetenschappen sluit het werken bij Green Claim mooi aan bij mijn onderzoekend en analytische vermogen en mijn passie om bij te dragen aan positiviteit en rechtvaardigheid.

support, validatie, dossierbeheer, gerechtelijk traject

Sharon Ahiaba

Customer Care FR

Ik heb een multiculturele achtergrond, want ik ben half Zwitsers, half Ghanees en geboren en opgegroeid in Genève. Ik ben vervolgens verhuisd naar Londen om mijn bachelor in International Business en Mandarijn te behalen. Na mijn afstuderen ben ik naar Beijing gegaan om verder Mandarijn te leren voordat ik naar Amsterdam vertrok om een Master Entrepreneurship te doen (ik heb een speciale passie voor start-ups). Ik spreek Engels, Frans, Mandarijn en Spaans. Ik geniet er echt van om andere culturen te ontdekken en werk daarom ook zo graag voor Green Claim!

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Cecilie Gottliebsen

Junior Claims Specialist

Mijn vorige baan was bij reisorganisatie Expedia, als credit controller. In combinatie met mijn studie Economie en Bedrijfskunde is dit de perfecte achtergrond om nu bij Green Claim als Claims Specialist aan het werk te gaan: ik ben verantwoordelijk voor het gehele proces maar heb natuurlijk speciale affiniteit met financiële taken zoals incasso, waar er geen gebrek aan is bij Green Claim!

support, validatie, dossierbeheer, gerechtelijk traject

Ruggero Trentin

Junior Marketing and Communications IT / Junior Claims Specialist IT

Ik pak zelf regelmatig het vliegtuig en kan nu eindelijk andere reizigers helpen bij het verkrijgen van compensatie voor hun verstoorde reis. Tegelijkertijd probeer ik ze te entertainen met mijn interessante artikelen op de blog van Green Claim. En dit doe ik altijd met een grote glimlach.

dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject

Marte Dannenfeld

Junior Claims Specialist DE

Het is altijd mijn droom geweest om in de luchtvaart te werken. Daarom ben ik Aviation Management gaan studeren. Nu ik mijn studie afgerond heb ben ik erg blij om deel uit te maken van het jonge en dynamische Green Claim team.

support, validatie, dossierbeheer, gerechtelijk traject

Huyen Nguyen

Medior Claims Specialist DE

Het is verbazingwekkend hoeveel verschillende trucjes luchtvaartmaatschappijen uithalen om de schadevergoeding niet uit te betalen. Hierdoor geeft het nog meer voldoening als we succesvol zijn met een moeilijke zaak en we erin slagen om aanspraak te maken op de vergoeding waar de passagier recht op heeft.

support, validatie, dossierbeheer

Anna Basta

Junior Claims Specialist FR

Ik werk voor het Franse team aan support en de validatie van claims. De teamspirit en de fijne samenwerking bij Green Claim maakt dat ik elke dag met een grote glimlach op kantoor kom! Daarnaast is deze internationale werkplek ideaal voor mij gezien mijn multiculturele opvoeding, mijn ervaring in het buitenland en mijn studierichting Arabic Language, History and Literature.

support, validatie, dossierbeheer, gerechtelijk traject, front office

German Blödorn

Legal intern

As a law student, I really like the idea of helping people to get to their right. My internship at Green Claim gives me the opportunity to do exactly that, and to learn more about the daily business of an in-house counsel in a young, innovative company.

gerechtelijk traject, support, validatie, dossierbeheer

Stascha van Berge Henegouwen

Administratief Medewerker

Ik zorg ervoor dat de documentatie voor bijvoorbeeld dagvaardingen secuur wordt verwerkt en ik beantwoord klantvragen hierover zodat de juiste stukken zo snel mogelijk in de dossiers terechtkomen.

frontoffice, support, postverwerking, archivering, dossierbeheer

Maak kennis met onze advocaten


David

LL.M.

Frankrijk

Robert

LL.M.

Nederland

Miguel

LL.M.

Portugal

James

LL.M.

Ierland