Vlucht vertraagd of geannuleerd? Claim compensatie!

Ontvang tot € 600,- per persoon voor uw vertraagde, geannuleerde en overboekte vlucht.

Schiphol bagage

Lees hier meer over Schiphol en uw bagage. Er zijn namelijk verschillende regels op Schiphol over bagage. Maar het kan ook gebeuren dat op u Schiphol uw bagage kwijtraakt. Mocht u na uw vliegreis erachter komen dat precies uw bagage niet is aangekomen, dan moet u allerlei dingen regelen. Helaas kan Vlucht-vertraagd.nl verloren bagage niet meenemen in het claimproces, maar we delen graag tips met je!

Schiphol bagage kwijt

Op Schiphol uw bagage verloren? Of is op Schiphol uw bagage zoek geraakt? Dat is altijd erg vervelend. Maar gelukkig bewaart Schiphol gevonden bagage, als koffers, tassen en andere voorwerpen op een veilige plaats. Op Schiphol kunt u uw bagage dan ook rustig bij de gevonden voorwerpen op komen halen.

Maar bent u nu op Schiphol uw bagage kwijtgeraakt vóór u bent ingecheckt? Ga dan naar een van de informatiebalies op Schiphol voor uw bagage. Deze zijn te vinden in de lounges en op vertrek- en aankomstniveau.

Voor meer informatie over Schiphol bagage kwijt: http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol/Bagage/ZoekgeraakteBagage.htm

Welke stappen kunt u nog meer ondernemen?

  • Het is slim om contact op te nemen met een vertegenwoordiger van de luchtvaartmaatschappij waar u mee gevlogen hebt. Vraag hem naar een PIR-formulier.
  • Zaten er ook spullen van uw medereizigers, zoals uw partner of kind bijvoorbeeld, in uw koffer? Zorg er dan voor dat zij ook een PIR-formulier invullen.
  • Zorg ervoor dat u een schriftelijke bevestiging of kopie van het formulier bezit. Daarnaast heeft u een bewijs nodig dat uw koffer niet is aangekomen.
  • Meld u op het vliegveld bij het loket voor zoekgeraakt of vermiste koffers, zij kunnen misschien jouw koffer traceren.

Schiphol bagage sticker

Wanneer u op Schiphol uw bagage inlevert, krijgt u een bagagesticker op uw vliegticket. Deze sticker bewijst dat de bagage daadwerkelijk van u is, daarom is het ook belangrijk om deze goed te bewaren. Daarnaast is het belangrijk om bij het inleveren van uw bagage te controleren of de bagage op uw naam staat. Later bij eventuele problemen kunt u dan aantonen dat het om uw koffer gaat.

PIR-formulier Schiphol bagage

Wanneer u het PIR-formulier invult, dient u officieel een klacht in. Wanneer er ook spullen van uw medereizigers in uw verloren koffer zitten, dienen zij ook een PIR-formulier in te vullen. Eventuele vergoeding voor verloren bagage wordt namelijk per persoon uitbetaald.

TIP: zorg dat u een kopie maakt van het PIR-formulier, dit is namelijk het bewijs dat u het formulier hebt ingevuld!

Wanneer vergoeding bij Schiphol bagage kwijt?

Mocht op Schiphol uw bagage echt pas na 24 uur aankomen of zelfs kwijt zijn geraakt, kunt u in aanmerking komen voor een vergoeding. Deze vergoeding kunt u via uw reisverzekering, de luchtvaartmaatschappij of de reisorganisatie claimen.

Voorkom dat uw bagage kwijtraakt

Het is natuurlijk nooit helemaal te voorkomen dat u uw koffer kwijtraakt, maar er zijn wel een aantal tips die de kans op verlies verkleinen.

  • Gebruik een label voor elk stuks bagage, ook handbagage en bijvoorbeeld kleinere (hand)tassen
  • Zorg ervoor dat de kleur van uw bagagelabel opvalt en een andere (contrasterende) kleur heeft dan uw bagage
  • Gebruik goede kwaliteit bagagelabels en controleer dat ze niet beschadigd zijn.
  • Zorg ervoor dat alle informatie op het label duidelijk leesbaar is (gebruik blokletters)
  • Zet de landcode voor uw telefoonnummer, zodat u internationaal gebeld kan worden (bijvoorbeeld: +31612345678)

Bestel hier bij Reisartikelen.nl goed herkenbare koffer labels en zorg dat als uw bagage kwijtraakt, het zo snel mogelijk weer in uw bezit komt.

Onze service

  2151 Ervaringen van klanten
  • Direct gratis uw vlucht checken
  • Vandaag ingediend, morgen hulp
  • 98% van de rechtszaken gewonnen
  • Goed beoordeeld: 9.4 uit 10
  • Geen administratiekosten
  • Alleen betalen bij succes
  • Online support

Laat mij weten of ik in aanmerking kom voor compensatie

Green Claim in het nieuws


Financieel Dagblad
De Telegraaf
Kanniewaarzijn
Trouw
Algemeen Dagblad
Het Parool
BNR
Kassa
De Volkskrant
Hart van Nederland
Metro
NRC Next

Ervaringen van klanten

Bekijk alle ervaringen van klanten

Received compensation of flight delay 600 euro after GreenClaim commission. It took some time but in the end positive result. Very convenient service! Good luck!:)

Betrouwbaar en goed geregeld

Green Claim is a professional service provider and helped us win our case!

In december 2016 een enorme vertraging gehad naar Amerika. Green Claim ingeschakeld om stappen te ondernemen. Nu ruim een jaar later toch uiteindelijk onze claim ontvangen, dankzij het werk wat Green Claim voor ons verricht heeft. Alle complimenten naar Green Claim!!!

Zie vorige personen. Mooi hoe je het digitale dossier kunt aanvullen en/of raadplegen!

Een vlucht van Tuifly werd 24 u uitgesteld en via Green Claim hebben wij een compensatie teruggekregen van 1200 euro - 380 euro (kosten). Een correcte en snelle afhandeling

I'm really thankful to Green Claim, my claim was handled professional and I'm impressed how clear and easy the communication was as well as their website. Thanks to them getting my compensation was a stress free process.

Prima service geleverd. Netjes mijn geld teruggekregen. Dank!

I did not expect at all to get money back from that flight. But surprisingly I got an email with instructuions how to do it. As I thought it would no apply in this case, I ignored it. Then I got another email! I thought: Why not then? And I filled in all the papers and guess what? Money coming my way! Nice surprise and it covers part of my next flight! Thank you for insisting!

Vliegtickets claimservice communiceerde goed de stand van zaken over de claim die er was na annulering en vertraging van de vlucht die wij maakten! Ze hebben er voor moeten strijden, maar de claim is gehonoreerd! Hier is recht gedaan! Hartelijk Bedankt!

Hun aanpak is zeer duidelijk en ze houden je ook voldoende op de hoogte. Zelf hoe je eigenlijk niet veel te doen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht bij succes of verlies. Enkel nemen ze natuurlijk hun deel van het werk af van jou bedrag. Daarnaast mag je ze ook steeds mailen of bellen en helpen ze je zeer beleefd en vriendelijk verder. Zeer tevreden hierover en ze doen veel moeite voor jou en jij hoeft enkel wat geduld op te brengen.

Keurige en snelle succesvolle afhandeling. Wij werden ook tussentijds netjes geïnformeerd. Top !!!!

Ik ben zeer tevreden met de manieren hoe ik geholpen ben. De woorden zoals professioneel, zorgvuldig, consequent zijn zijn heel passend aan de werkwijze van Green Claim medewerkers, waarvoor grote dank en respect.

Heel goede service !

Top,Top top. Echt super service. Ik ben heel tevreden hoe deze mensen zich hebben ingezet voor mij. Een echte aanrader

First I tried to get my money through Royal Air Maroc myself. Not only my flight was cancelled, but they let me stay in the AirPort overnight and lost my luggage. Until now its not back. Maroc Airlines never responded to my claim, I phoned and mailed them several times. Through Greenclaim I got my money. Alone I would not have been succesfull.

Alles werd snel geregeld, nogmaals bedankt!

Hi guys my 2018 started very good. It was like lotterie. You are trustful and very honest in your advices. Great job and i will travel with your companies ofcourse

Buiten het aanleveren van de kastickets die we bijgehouden hadden om de extra gemaakte kosten te recupereren en tekst en uitleg gegeven hoe de vertraging en missen van aansluiting onze reis heeft beïnvloed hebben wij ook geen enkel actie moeten nemen. Dat Green Claim kosten inhoud op het bedrag was duidelijk gecommuniceerd. Top Service. Meer kan ik er niet van zeggen.

Ze verdienen wel wat aan je maar je hebt er totaal geen werk van. Eerst zelf de claim geprobeerd te bemachtigen. Dit lukte niet! Binnen een week was het door Green Claim wel geregeld en hebben we toch een groot deel van de vliegkosten terug!


De beste service

Claim ook uw compensatie: gemakkelijk, snel en op maat gemaakt


Direct hulp

Over Green Claim

563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
SERVICE: 
9.2 uit 10
SERVICE: 9.2 uit 10

De service van Vlucht-Vertraagd.nl


Controle rechtsgeldigheid

Accurate vluchtgegevens

Weergegevens check

Opstellen brieven

Hulp & ondersteuning

Meerdere passagiers

Ervaren juridisch team

Gerechtelijk traject

Geen succes, geen kosten

Claim nu ook compensatie, dien een claim bij ons in!


Controleer hier of u recht heeft