Vlucht vertraagd of geannuleerd? Claim compensatie!

Ontvang tot € 600,- per persoon voor uw vertraagde, geannuleerde en overboekte vlucht.

Schiphol vertragingen: claim je compensatie

Wanneer je vlucht vertraagd is, is dit niet prettig. Schiphol zorgt er daarom voor dat al hun vluchtinformatie up to date is. In het vluchtschema van Schiphol is af te lezen welke vluchten er om welke tijd landen en of er eventueel sprake is van een vertraging. 

Het vluchtschema is handig voor jezelf als reiziger, want hier word je op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen van je vlucht, maar ook voor degene die je ophaalt van Schiphol. Diegene kan hier gemakkelijk checken wanneer hij of zij van huis moet vertrekken om op tijd te zijn. Het actuele vluchtschema van Schiphol kun je hier vinden.

Recht op compensatie bij vluchtvertraging, annulering of overboeking

Omdat Schiphol een Europese luchthaven is, heb je bij vertraging op Schiphol recht op een vergoeding. In eerste instantie heb je recht op bijstand en verzorging en bij langdurige vertraging op Schiphol heb je zelfs recht op compensatie. Die compensatie kan oplopen van  € 250,- tot € 600,- per persoon. Allereerst is het uiteraard van belang dat je op je plaats van bestemming komt. Je hebt recht op een compensatie op Schiphol wanneer er geen sprake is van een buitengewone omstandigheid. De EC Verordening 261/2004 bevat regels waar vluchten aan moeten voldoen en welke compensatie hier aan vast zit. Je ontvangt een compensatie van:

Als je vlucht vertrekt van een niet-Europese luchthaven of niet-Europese lidstaat en je bestemming van aankomst is Schiphol dan moet de vervoerende vluchtmaatschappij Europees zijn.

Heb je vandaag een vertraging opgelopen op Schiphol, dan kun je bij terugkomst van je reis checken hoe groot je financiële compensatie is (geen haast! Je hebt tot 2 jaar de tijd om je claim in te dienen). Wil je de claim bij ons indienen, vul dan hier uw vluchtnummer en de datum van uw vlucht in. Wij kunnen je helpen om bij vertragingen op Schiphol een compensatie te krijgen.

 

➜ Check je vlucht

 

Lange vertragingen op Schiphol

Jaarlijks krijgen miljoenen vliegtuigpassagiers te maken met vlucht vertragingen. Het komt ook voor dat er op Schiphol vertragingen zijn. De oorzaak ligt de ene keer bij Schiphol zelf, maar het kan ook door de luchtvaartmaatschappij komen. Er zijn natuurlijk ook situaties die Schiphol zelf niet in de hand heeft zoals een terroristische dreiging of een brand op de luchthaven. Wanneer er vertragingen op Schiphol ontstaan door toedoen van de luchthavens dan heb je doorgaans geen recht op compensatie. Wanneer de schuld van de vertraging ligt bij de luchtvaartmaatschappij dan kun je wel een compensatie aanvragen. In de wet staat beschreven in welke gevallen u recht heeft op compensatie.

 

 
 

 

€5,- See Buy Fly kortingsvoucher

Wanneer je vlucht vertraagd of geannuleerd is, is even lekker winkelen een leuke bezigheid om je tijd te doden. Schiphol Airport biedt een ruim scala aan winkels om de vervelende start van je vakantie iets te verzachten. Je kunt er terecht voor de lekkerste geuren, mooiste kleding, maar ook aan lekker eten is er niet tekort! Ontvang hier een €5,- See Buy Fly kortingsvoucher die je direct kunt gebruiken!

Vragen? Neem contact met ons op!

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Neem gerust contact met ons op! Wij zien hier om jou te helpen. Je kunt ons bellen van maandag tot en vrijdag tussen 9:00 en 12:00 en van 14:00 tot 17:00 op +31 20 261 67 61 . Ook kan je ons een mailtje sturen met je al je vragen via info@vlucht-vertraagd.nl.


Trustpilot reviews van Vlucht-vertraagd.nl


 

+31 20 261 67 61
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00.

Onze service

  2151 Ervaringen van klanten
  • Direct gratis uw vlucht checken
  • Vandaag ingediend, morgen hulp
  • 98% van de rechtszaken gewonnen
  • Goed beoordeeld: 9.4 uit 10
  • Geen administratiekosten
  • Alleen betalen bij succes
  • Online support

Laat mij weten of ik in aanmerking kom voor compensatie

Green Claim in het nieuws


Financieel Dagblad
De Telegraaf
Kanniewaarzijn
Trouw
Algemeen Dagblad
Het Parool
BNR
Kassa
De Volkskrant
Hart van Nederland
Metro
NRC Next

Ervaringen van klanten

Bekijk alle ervaringen van klanten

Received compensation of flight delay 600 euro after GreenClaim commission. It took some time but in the end positive result. Very convenient service! Good luck!:)

Betrouwbaar en goed geregeld

Green Claim is a professional service provider and helped us win our case!

In december 2016 een enorme vertraging gehad naar Amerika. Green Claim ingeschakeld om stappen te ondernemen. Nu ruim een jaar later toch uiteindelijk onze claim ontvangen, dankzij het werk wat Green Claim voor ons verricht heeft. Alle complimenten naar Green Claim!!!

Zie vorige personen. Mooi hoe je het digitale dossier kunt aanvullen en/of raadplegen!

Een vlucht van Tuifly werd 24 u uitgesteld en via Green Claim hebben wij een compensatie teruggekregen van 1200 euro - 380 euro (kosten). Een correcte en snelle afhandeling

I'm really thankful to Green Claim, my claim was handled professional and I'm impressed how clear and easy the communication was as well as their website. Thanks to them getting my compensation was a stress free process.

Prima service geleverd. Netjes mijn geld teruggekregen. Dank!

I did not expect at all to get money back from that flight. But surprisingly I got an email with instructuions how to do it. As I thought it would no apply in this case, I ignored it. Then I got another email! I thought: Why not then? And I filled in all the papers and guess what? Money coming my way! Nice surprise and it covers part of my next flight! Thank you for insisting!

Vliegtickets claimservice communiceerde goed de stand van zaken over de claim die er was na annulering en vertraging van de vlucht die wij maakten! Ze hebben er voor moeten strijden, maar de claim is gehonoreerd! Hier is recht gedaan! Hartelijk Bedankt!

Hun aanpak is zeer duidelijk en ze houden je ook voldoende op de hoogte. Zelf hoe je eigenlijk niet veel te doen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht bij succes of verlies. Enkel nemen ze natuurlijk hun deel van het werk af van jou bedrag. Daarnaast mag je ze ook steeds mailen of bellen en helpen ze je zeer beleefd en vriendelijk verder. Zeer tevreden hierover en ze doen veel moeite voor jou en jij hoeft enkel wat geduld op te brengen.

Keurige en snelle succesvolle afhandeling. Wij werden ook tussentijds netjes geïnformeerd. Top !!!!

Ik ben zeer tevreden met de manieren hoe ik geholpen ben. De woorden zoals professioneel, zorgvuldig, consequent zijn zijn heel passend aan de werkwijze van Green Claim medewerkers, waarvoor grote dank en respect.

Heel goede service !

Top,Top top. Echt super service. Ik ben heel tevreden hoe deze mensen zich hebben ingezet voor mij. Een echte aanrader

First I tried to get my money through Royal Air Maroc myself. Not only my flight was cancelled, but they let me stay in the AirPort overnight and lost my luggage. Until now its not back. Maroc Airlines never responded to my claim, I phoned and mailed them several times. Through Greenclaim I got my money. Alone I would not have been succesfull.

Alles werd snel geregeld, nogmaals bedankt!

Hi guys my 2018 started very good. It was like lotterie. You are trustful and very honest in your advices. Great job and i will travel with your companies ofcourse

Buiten het aanleveren van de kastickets die we bijgehouden hadden om de extra gemaakte kosten te recupereren en tekst en uitleg gegeven hoe de vertraging en missen van aansluiting onze reis heeft beïnvloed hebben wij ook geen enkel actie moeten nemen. Dat Green Claim kosten inhoud op het bedrag was duidelijk gecommuniceerd. Top Service. Meer kan ik er niet van zeggen.

Ze verdienen wel wat aan je maar je hebt er totaal geen werk van. Eerst zelf de claim geprobeerd te bemachtigen. Dit lukte niet! Binnen een week was het door Green Claim wel geregeld en hebben we toch een groot deel van de vliegkosten terug!


De beste service

Claim ook uw compensatie: gemakkelijk, snel en op maat gemaakt


Direct hulp

Over Green Claim

563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
SERVICE: 
9.2 uit 10
SERVICE: 9.2 uit 10

De service van Vlucht-Vertraagd.nl


Controle rechtsgeldigheid

Accurate vluchtgegevens

Weergegevens check

Opstellen brieven

Hulp & ondersteuning

Meerdere passagiers

Ervaren juridisch team

Gerechtelijk traject

Geen succes, geen kosten

Claim nu ook compensatie, dien een claim bij ons in!


Controleer hier of u recht heeft