Vlucht vertraagd of geannuleerd? Claim compensatie!

Ontvang tot € 600,- per persoon voor uw vertraagde, geannuleerde en overboekte vlucht.

Vertraagde Turkish Airlines-vlucht: claim je compensatie!

Turkish Airlines is gevestigd op Ataturk Airport. Vanaf 2014 was Turkish Airlines de vierde grootste luchtvaartmaatschappij ter wereld met 290 vliegbestemmingen. De luchtvaartmaatschappij startte in 1933 en ondanks de slechte reputatie in de jaren '80 en '90 voor slechte klantenservice, is het een van de meest gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen van de 21ste eeuw geworden.

Wanneer je met Turkish Airlines een vertraagde of geannuleerde vlucht hebt óf wanneer je geweigerd bent op een Turkish Airlines-vlucht, moet Turkish Airlines je compenseren voor de verloren tijd. Dit recht is vastgelegd in de Europese Verordening 261/2004. Slechts 15% van de reizigers in Europa is op de hoogte van hun passagiersrechten en om deze reden blijft er flink wat claimgeld bij de airline liggen. 

 

➜ Check je vlucht

 

Laat je claim behandelen door Vlucht-vertraagd.nl

We kunnen ons goed voorstellen dat je na je vakantie of je zakenreis geen zin of tijd hebt om je te verdiepen in je passagiersrechten en dit over wil laten aan een externe partij. Wij staan daarom klaar voor jou om je claim volledig uit handen te nemen. In onze 8 jaar ervaring hebben wij een database en relaties met luchtvaartmaatschappijen opgebouwd die het claimproces vermakkelijken. Wij hebben alleen enkele documenten van je nodig en we gaan voor je aan de slag. We werken op basis van no cure no pay. Dit houdt in dat we alleen een commissie van 25% vragen wanneer de claim wordt uitbetaald.

Wanneer heb je recht op compensatie bij vluchtvertraging?

Bij een vertraging van meer dan 3 uur

Om in aanmerking te komen voor een vergoeding voor je vertraagde vlucht, moet je minstens met 3 uur vertraging op je eindbestemming aangekomen zijn. Was je vlucht geannuleerd, dan moet je met een vertraging van 2 uur met je vervangende vlucht op je eindbestemming zijn gearriveerd. 

Buitengewone omstandigheden

Er staan in de Europese Verordening, de wetgeving waar de passagiersrechten in zijn vastgelegd, een aantal redenen die onder buitengewone omstandigheid vallen waardoor de luchtvaartmaatschappij niet hoeft te vergoeden. Maar iedere airline zal altijd deze reden gebruiken om de claim af te wijzen, ook al is het niet een geval van buitengewone omstandigheid. Hier schiet Vlucht-vertraagd.nl te hulp.

Europese wetgeving

De compensatieregels gelden alleen wanneer je:

  • Vanaf een EU-luchthaven vertrekt of naar een EU-land terugvliegt
  • Vliegt met een EU-luchtvaartmaatschappij

Turkish Airlines is geen Europese luchtvaartmaatschappij, dus je hebt alleen recht op compensatie als je vanuit Europese lidstaat vliegt. Dus vertrok je met vertraging van Schiphol naar Antalya, dan kun je compensatie claimen, mits de vlucht niet vertraagd was vanwege een buitengewone omstandigheid. Heb je vertraging opgelopen op de terugweg (Antalya - Schiphol) dan heb je helaas geen recht op een vergoeding.

Hoeveel compensatie kan ik claimen voor m'n vertraagde vlucht?

De hoogte van de compensatie hangt samen met de duur van je vertraging en de bestemming waar je heen vliegt. Hoe verder je vlucht, hoe hoger de compensatie en deze kan oplopen tot €600,- per persoon! 


Vlucht vertraagd/geannuleerd met Turkish Airlines? Dit is wat je moet doen:

  • Bewaar een kopie van je boekingsbevestiging/e-ticket
  • Noteer je vluchtnummer en vluchtdatum
  • Probeer de reden van vertraging te achterhalen. Niet te weten gekomen? Geen probleem, wij valideren altijd je ingediende claim voordat we contact opnemen met Turkish Airlines
  • Gebruik deze claim calculator om te kijken of je in aanmerking komt voor compensatie die kan oplopen tot €600,- per persoon
  • Je kunt tot op 2 jaar na je vlucht een claim indienen voor je vertraagde vlucht

 

Vragen? Neem contact met ons op!

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Neem gerust contact met ons op! Wij zien hier om jou te helpen. Je kunt ons bellen van maandag tot en vrijdag tussen 9:00 en 12:00 en van 14:00 tot 17:00 op +31 20 261 67 61 . Ook kan je ons een mailtje sturen met je al je vragen via info@vlucht-vertraagd.nl.


Trustpilot reviews van Vlucht-vertraagd.nl


 

+31 20 261 67 61
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00.

Onze service

  2151 Ervaringen van klanten
  • Direct gratis uw vlucht checken
  • Vandaag ingediend, morgen hulp
  • 98% van de rechtszaken gewonnen
  • Goed beoordeeld: 9.4 uit 10
  • Geen administratiekosten
  • Alleen betalen bij succes
  • Online support

Laat mij weten of ik in aanmerking kom voor compensatie

Green Claim in het nieuws


Financieel Dagblad
De Telegraaf
Kanniewaarzijn
Trouw
Algemeen Dagblad
Het Parool
BNR
Kassa
De Volkskrant
Hart van Nederland
Metro
NRC Next

Ervaringen van klanten

Bekijk alle ervaringen van klanten

Received compensation of flight delay 600 euro after GreenClaim commission. It took some time but in the end positive result. Very convenient service! Good luck!:)

Betrouwbaar en goed geregeld

Green Claim is a professional service provider and helped us win our case!

In december 2016 een enorme vertraging gehad naar Amerika. Green Claim ingeschakeld om stappen te ondernemen. Nu ruim een jaar later toch uiteindelijk onze claim ontvangen, dankzij het werk wat Green Claim voor ons verricht heeft. Alle complimenten naar Green Claim!!!

Zie vorige personen. Mooi hoe je het digitale dossier kunt aanvullen en/of raadplegen!

Een vlucht van Tuifly werd 24 u uitgesteld en via Green Claim hebben wij een compensatie teruggekregen van 1200 euro - 380 euro (kosten). Een correcte en snelle afhandeling

I'm really thankful to Green Claim, my claim was handled professional and I'm impressed how clear and easy the communication was as well as their website. Thanks to them getting my compensation was a stress free process.

Prima service geleverd. Netjes mijn geld teruggekregen. Dank!

I did not expect at all to get money back from that flight. But surprisingly I got an email with instructuions how to do it. As I thought it would no apply in this case, I ignored it. Then I got another email! I thought: Why not then? And I filled in all the papers and guess what? Money coming my way! Nice surprise and it covers part of my next flight! Thank you for insisting!

Vliegtickets claimservice communiceerde goed de stand van zaken over de claim die er was na annulering en vertraging van de vlucht die wij maakten! Ze hebben er voor moeten strijden, maar de claim is gehonoreerd! Hier is recht gedaan! Hartelijk Bedankt!

Hun aanpak is zeer duidelijk en ze houden je ook voldoende op de hoogte. Zelf hoe je eigenlijk niet veel te doen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht bij succes of verlies. Enkel nemen ze natuurlijk hun deel van het werk af van jou bedrag. Daarnaast mag je ze ook steeds mailen of bellen en helpen ze je zeer beleefd en vriendelijk verder. Zeer tevreden hierover en ze doen veel moeite voor jou en jij hoeft enkel wat geduld op te brengen.

Keurige en snelle succesvolle afhandeling. Wij werden ook tussentijds netjes geïnformeerd. Top !!!!

Ik ben zeer tevreden met de manieren hoe ik geholpen ben. De woorden zoals professioneel, zorgvuldig, consequent zijn zijn heel passend aan de werkwijze van Green Claim medewerkers, waarvoor grote dank en respect.

Heel goede service !

Top,Top top. Echt super service. Ik ben heel tevreden hoe deze mensen zich hebben ingezet voor mij. Een echte aanrader

First I tried to get my money through Royal Air Maroc myself. Not only my flight was cancelled, but they let me stay in the AirPort overnight and lost my luggage. Until now its not back. Maroc Airlines never responded to my claim, I phoned and mailed them several times. Through Greenclaim I got my money. Alone I would not have been succesfull.

Alles werd snel geregeld, nogmaals bedankt!

Hi guys my 2018 started very good. It was like lotterie. You are trustful and very honest in your advices. Great job and i will travel with your companies ofcourse

Buiten het aanleveren van de kastickets die we bijgehouden hadden om de extra gemaakte kosten te recupereren en tekst en uitleg gegeven hoe de vertraging en missen van aansluiting onze reis heeft beïnvloed hebben wij ook geen enkel actie moeten nemen. Dat Green Claim kosten inhoud op het bedrag was duidelijk gecommuniceerd. Top Service. Meer kan ik er niet van zeggen.

Ze verdienen wel wat aan je maar je hebt er totaal geen werk van. Eerst zelf de claim geprobeerd te bemachtigen. Dit lukte niet! Binnen een week was het door Green Claim wel geregeld en hebben we toch een groot deel van de vliegkosten terug!


De beste service

Claim ook uw compensatie: gemakkelijk, snel en op maat gemaakt


Direct hulp

Over Green Claim

563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
SERVICE: 
9.2 uit 10
SERVICE: 9.2 uit 10

De service van Vlucht-Vertraagd.nl


Controle rechtsgeldigheid

Accurate vluchtgegevens

Weergegevens check

Opstellen brieven

Hulp & ondersteuning

Meerdere passagiers

Ervaren juridisch team

Gerechtelijk traject

Geen succes, geen kosten

Claim nu ook compensatie, dien een claim bij ons in!


Controleer hier of u recht heeft