Vlucht vertraagd of geannuleerd? Claim compensatie!

Ontvang tot € 600,- per persoon voor uw vertraagde, geannuleerde en overboekte vlucht.

Vlucht vertraagd met SLM: claim tot €600,- vergoeding

 

Door beperkte vloot van Surinam Airways is een vertraging met de airline makkelijk gemaakt. De luchtvaartmaatschappij heeft namelijk maar twee vliegtuigen, dus als er eentje uit de running ligt vanwege een technisch mankement, kan er maar één vliegtuig alle vluchten uitvoeren waardoor je vaker dan normaal een vertraagde of geannuleerde SLM-vlucht hebt. Gelukkig kun je als je vanuit Europa met SLM vliegt rekenen op de Europese verordening mocht je een vertraagde of geannuleerde vlucht hebt. Door deze wetgeving is het mogelijk om compensatie aan te vragen die oploopt tot €600,- per persoon.

 

➜ Check direct gratis en vrijblijvend je SLM-vlucht

 

Surinam Airways: aan welke voorwaarden moet je voldoen om compensatie te ontvangen


Minimale vertraging: je vlucht moet minimaal 3 uur vertraagd zijn om in aanmerking te komen voor een vergoeding van SLM.

Vluchtroute: Surinam Airways is de nationale luchtvaartmaatschappij van Suriname. De Europese verordening is geldig in Europese lidstaten. Dit betekent dat je vertraagde vlucht alleen rechtsgeldig is wanneer je vlucht vanuit een Europese bestemming is vertrokken.

Buitengewone omstandigheden: de Europese verordening bepaalt dat om aanspraak te maken op een vergoeding de vertraging, of annulering niet het gevolg mag zijn geweest van buitengewone omstandigheden. Surinam Airways hoeft voor een buitengewone omstandigheid geen compensatie uit te keren.

Claimtermijn: in Nederland kun je tot 2 jaar na je vlucht je compensatie claimen bij de luchtvaartmaatschappij.

 

Hoe hoog is de vergoeding die ik kan claimen bij SLM?

 

De hoogte van de vergoeding hangt af van de bestemming van de vlucht en wordt berekend door het aantal kilometers van de vlucht. Hierdoor kun je op vertraagde of geannuleerde vlucht met een verdere bestemming een hogere vergoeding claimen. Je kunt een vergoeding van €250,-, €400,- of €600,- claimen.

compensatiebedragen vluchtvertraging

 

  • Je ontvangt €250,- p.p. compensatie voor vluchten tot en met 1.500 kilometer

 

  • Je ontvangt €400,- p.p. compensatie voor vluchten  binnen de Europese Unie van meer dan 1.500 kilometer

 

  • Je ontvangt €400,- p.p. compensatie voor vluchten buiten de Europese Unie tussen de 1.500 en 3.500 kilometer

 

  • Je ontvangt voor alle overige vluchten €600,-

 

Wat heb je nodig om je claim in te dienen bij Vlucht-vertraagd.nl?

 

Bewaar je reisdocumenten

- Zoals de boekingsbevestiging, e-ticket en eventueel boarding passen van SLM

- Betalingsbewijzen van extra gemaakte kosten

 

Noteer vluchtinformatie van je vlucht met SLM

- Het vluchtnummer (begint met "PY")

- Vluchtschema (tijdstip van vertrek en verwachte aankomst)

- Aantal vertraagde uren (vanaf het moment dat je geland bent)

 

Probeer de reden van vertraging of annulering te achterhalen

- Vraag het personeel van Surinam Airways

- Check de weersomstandigheden

- Check of andere vluchten vertraagd of geannuleerd zijn

 

Check je SLM-vlucht op de hoogte van je compensatie

- Vul hieronder het vluchtnummer en de vluchtdatum van de vlucht in om te zien hoeveel compensatie je kunt ontvangen

 

 
 

 

Vragen? Neem contact met ons op!

Vragen? Neem gerust contact met ons op! Wij zien hier om jou te helpen. Je kunt ons bellen van maandag tot en vrijdag tussen 9:00 en 12:00 en van 14:00 tot 17:00 op +31 20 261 67 61 . Ook kan je ons een mailtje sturen met je al je vragen via info@vlucht-vertraagd.nl.

+31 20 261 67 61
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00.

Onze service

  2151 Ervaringen van klanten
  • Direct gratis uw vlucht checken
  • Vandaag ingediend, morgen hulp
  • 98% van de rechtszaken gewonnen
  • Goed beoordeeld: 9.4 uit 10
  • Geen administratiekosten
  • Alleen betalen bij succes
  • Online support

Laat mij weten of ik in aanmerking kom voor compensatie

Green Claim in het nieuws


Financieel Dagblad
De Telegraaf
Kanniewaarzijn
Trouw
Algemeen Dagblad
Het Parool
BNR
Kassa
De Volkskrant
Hart van Nederland
Metro
NRC Next

Ervaringen van klanten

Bekijk alle ervaringen van klanten

Received compensation of flight delay 600 euro after GreenClaim commission. It took some time but in the end positive result. Very convenient service! Good luck!:)

Betrouwbaar en goed geregeld

Green Claim is a professional service provider and helped us win our case!

In december 2016 een enorme vertraging gehad naar Amerika. Green Claim ingeschakeld om stappen te ondernemen. Nu ruim een jaar later toch uiteindelijk onze claim ontvangen, dankzij het werk wat Green Claim voor ons verricht heeft. Alle complimenten naar Green Claim!!!

Zie vorige personen. Mooi hoe je het digitale dossier kunt aanvullen en/of raadplegen!

Een vlucht van Tuifly werd 24 u uitgesteld en via Green Claim hebben wij een compensatie teruggekregen van 1200 euro - 380 euro (kosten). Een correcte en snelle afhandeling

I'm really thankful to Green Claim, my claim was handled professional and I'm impressed how clear and easy the communication was as well as their website. Thanks to them getting my compensation was a stress free process.

Prima service geleverd. Netjes mijn geld teruggekregen. Dank!

I did not expect at all to get money back from that flight. But surprisingly I got an email with instructuions how to do it. As I thought it would no apply in this case, I ignored it. Then I got another email! I thought: Why not then? And I filled in all the papers and guess what? Money coming my way! Nice surprise and it covers part of my next flight! Thank you for insisting!

Vliegtickets claimservice communiceerde goed de stand van zaken over de claim die er was na annulering en vertraging van de vlucht die wij maakten! Ze hebben er voor moeten strijden, maar de claim is gehonoreerd! Hier is recht gedaan! Hartelijk Bedankt!

Hun aanpak is zeer duidelijk en ze houden je ook voldoende op de hoogte. Zelf hoe je eigenlijk niet veel te doen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht bij succes of verlies. Enkel nemen ze natuurlijk hun deel van het werk af van jou bedrag. Daarnaast mag je ze ook steeds mailen of bellen en helpen ze je zeer beleefd en vriendelijk verder. Zeer tevreden hierover en ze doen veel moeite voor jou en jij hoeft enkel wat geduld op te brengen.

Keurige en snelle succesvolle afhandeling. Wij werden ook tussentijds netjes geïnformeerd. Top !!!!

Ik ben zeer tevreden met de manieren hoe ik geholpen ben. De woorden zoals professioneel, zorgvuldig, consequent zijn zijn heel passend aan de werkwijze van Green Claim medewerkers, waarvoor grote dank en respect.

Heel goede service !

Top,Top top. Echt super service. Ik ben heel tevreden hoe deze mensen zich hebben ingezet voor mij. Een echte aanrader

First I tried to get my money through Royal Air Maroc myself. Not only my flight was cancelled, but they let me stay in the AirPort overnight and lost my luggage. Until now its not back. Maroc Airlines never responded to my claim, I phoned and mailed them several times. Through Greenclaim I got my money. Alone I would not have been succesfull.

Alles werd snel geregeld, nogmaals bedankt!

Hi guys my 2018 started very good. It was like lotterie. You are trustful and very honest in your advices. Great job and i will travel with your companies ofcourse

Buiten het aanleveren van de kastickets die we bijgehouden hadden om de extra gemaakte kosten te recupereren en tekst en uitleg gegeven hoe de vertraging en missen van aansluiting onze reis heeft beïnvloed hebben wij ook geen enkel actie moeten nemen. Dat Green Claim kosten inhoud op het bedrag was duidelijk gecommuniceerd. Top Service. Meer kan ik er niet van zeggen.

Ze verdienen wel wat aan je maar je hebt er totaal geen werk van. Eerst zelf de claim geprobeerd te bemachtigen. Dit lukte niet! Binnen een week was het door Green Claim wel geregeld en hebben we toch een groot deel van de vliegkosten terug!


De beste service

Claim ook uw compensatie: gemakkelijk, snel en op maat gemaakt


Direct hulp

Over Green Claim

563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
SERVICE: 
9.2 uit 10
SERVICE: 9.2 uit 10

De service van Vlucht-Vertraagd.nl


Controle rechtsgeldigheid

Accurate vluchtgegevens

Weergegevens check

Opstellen brieven

Hulp & ondersteuning

Meerdere passagiers

Ervaren juridisch team

Gerechtelijk traject

Geen succes, geen kosten

Claim nu ook compensatie, dien een claim bij ons in!


Controleer hier of u recht heeft