Vlucht vertraagd of geannuleerd? Claim compensatie!

Ontvang tot € 600,- per persoon voor uw vertraagde, geannuleerde en overboekte vlucht.

Vueling vlucht VY 1899

Vueling vlucht VY 1899: vlucht informatie

Van: Düsseldorf Airport, Düsseldorf

Naar: Barcelona Airport, Barcelona

Afstand: 1160 kilometer

 

Gepland vertrek: 05-04-2015 20:40

Werkelijk vertrek: 06-04-2015 06:00

Geplande aankomst: 05-04-2013 22:55

Werkelijke aankomst: 06-04-2013 08:15

Vertraging: 9 uur, 20 minuten

 

Vueling vlucht VY 1899: situatie

"De vlucht was vertraagd door een onbekende oorzaak (ik denk door late aankomst van inkomend vliegtuig, maar dat is een aanname). De boarding begon rond 21.30-21.45 en er werd al door het grondpersoneel in de terminal gevraagd of ze moesten doorgaan met boarden. Vervolgens werden de transferbussen toch ingezet. De eerste bus vertrok al vrij snel naar het vliegtuig. De tweede (waar ik in zat) vertrok pas na zeker 15 minuten, nadat de laatste passagier was ingestapt. Tijdens het wachten in de bus werd er niets opgeroepen of informatie verstrekt. 
Bij aankomst bij het vliegtuig viel al meteen op dat dit geen Vueling vliegtuig was, maar een andere maatschappij. Bij het instappen in het vliegtuig werd gevraagd waarom dit geen Vueling vliegtuig was, waarop werd geantwoord door de crew, dat zij al 2 jaar service verlenen aan Vueling en dat hun vliegtuigen vaker worden ingezet (Ik vlieg regelmatig met Vueling dezelfde route maar heb dit nog nooit meegemaakt).
Bij het instappen (tweede bus) werden de passagiers opgejut door de crew en moest iedereen snel plaatsnemen en werden handkoffertjes die niet meer in de headlockers pasten op de eerste rijen geplaatst. De piloot had nog een woordenwisseling met het grondpersoneel en wilde toch proberen om te vertrekken. 
Na 15 minuten werd er omgeroepen dat we waarschijnlijk niet zouden kunnen vertrekken, maar dat ze nog op bevestiging wachten. Na 10 minuten werd er medegedeeld dat we niet konden vertrekken en dat we weer zouden opgehaald door de transferbussen. Dit duurde 30 minuten omdat hier geen bussen voor klaar stonden. 
Eenmaal terug in de terminal (23.30 uur) verzamelde alle passagiers zich bij de Vueling desk, waar blaadjes werden uitgedeeld met (algemene) informatie. Er werd gevraagd om te wachten op meer informatie. Dit duurde zeker 20-30 minuten en op een gegeven moment ben ik naar de taxi´s gelopen en heb ik een taxi (105€) naar mijn familie in Venlo genomen. Daar aangekomen rond 01.00 uur kreeg ik bericht van een medepassagier dat zij in een hotel zaten en dat de vlucht om 06.00 uur zou vertrekken. 
Ondertussen niets van Vueling vernomen, geen bevestigingsmail of sms met nieuwe vluchttijd. Om 04.45 uur was ik weer op het vliegveld en heb ik opnieuw ingecheckt. Eenmaal door de douane kwam ik erachter dat de datum op de boardingpass niet klopte en dat de datum 05.04.15 ipv 06.04.15 stond vermeld. Dit hadden blijkbaar alle passagiers. Het boarden verliep niet al te soepel en weer werd er vertraging opgelopen. Het vliegtuig vertrok om 06.15 en landde om 08.10 in Barcelona. Tijdens de vlucht werd er niets aangeboden buiten een verontschuldiging van de crew en piloot, welke overigens weer van dezelfde rare maatschappij waren."
 

Hoogte van compensatie

€ 250 euro per passagier

Was jij ook passagier van vlucht VY1899? Wij kunnen je helpen bij het claimen van de compensatie van € 250 euro!  Start nu met het indienen van je claim door je vluchtgegevens hiernaast in te voeren.

+31 20 261 67 61
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00.

Onze service

  2151 Ervaringen van klanten
  • Direct gratis uw vlucht checken
  • Vandaag ingediend, morgen hulp
  • 98% van de rechtszaken gewonnen
  • Goed beoordeeld: 9.4 uit 10
  • Geen administratiekosten
  • Alleen betalen bij succes
  • Online support

Laat mij weten of ik in aanmerking kom voor compensatie

Green Claim in het nieuws


Financieel Dagblad
De Telegraaf
Kanniewaarzijn
Trouw
Algemeen Dagblad
Het Parool
BNR
Kassa
De Volkskrant
Hart van Nederland
Metro
NRC Next

Ervaringen van klanten

Bekijk alle ervaringen van klanten

Received compensation of flight delay 600 euro after GreenClaim commission. It took some time but in the end positive result. Very convenient service! Good luck!:)

Betrouwbaar en goed geregeld

Green Claim is a professional service provider and helped us win our case!

In december 2016 een enorme vertraging gehad naar Amerika. Green Claim ingeschakeld om stappen te ondernemen. Nu ruim een jaar later toch uiteindelijk onze claim ontvangen, dankzij het werk wat Green Claim voor ons verricht heeft. Alle complimenten naar Green Claim!!!

Zie vorige personen. Mooi hoe je het digitale dossier kunt aanvullen en/of raadplegen!

Een vlucht van Tuifly werd 24 u uitgesteld en via Green Claim hebben wij een compensatie teruggekregen van 1200 euro - 380 euro (kosten). Een correcte en snelle afhandeling

I'm really thankful to Green Claim, my claim was handled professional and I'm impressed how clear and easy the communication was as well as their website. Thanks to them getting my compensation was a stress free process.

Prima service geleverd. Netjes mijn geld teruggekregen. Dank!

I did not expect at all to get money back from that flight. But surprisingly I got an email with instructuions how to do it. As I thought it would no apply in this case, I ignored it. Then I got another email! I thought: Why not then? And I filled in all the papers and guess what? Money coming my way! Nice surprise and it covers part of my next flight! Thank you for insisting!

Vliegtickets claimservice communiceerde goed de stand van zaken over de claim die er was na annulering en vertraging van de vlucht die wij maakten! Ze hebben er voor moeten strijden, maar de claim is gehonoreerd! Hier is recht gedaan! Hartelijk Bedankt!

Hun aanpak is zeer duidelijk en ze houden je ook voldoende op de hoogte. Zelf hoe je eigenlijk niet veel te doen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht bij succes of verlies. Enkel nemen ze natuurlijk hun deel van het werk af van jou bedrag. Daarnaast mag je ze ook steeds mailen of bellen en helpen ze je zeer beleefd en vriendelijk verder. Zeer tevreden hierover en ze doen veel moeite voor jou en jij hoeft enkel wat geduld op te brengen.

Keurige en snelle succesvolle afhandeling. Wij werden ook tussentijds netjes geïnformeerd. Top !!!!

Ik ben zeer tevreden met de manieren hoe ik geholpen ben. De woorden zoals professioneel, zorgvuldig, consequent zijn zijn heel passend aan de werkwijze van Green Claim medewerkers, waarvoor grote dank en respect.

Heel goede service !

Top,Top top. Echt super service. Ik ben heel tevreden hoe deze mensen zich hebben ingezet voor mij. Een echte aanrader

First I tried to get my money through Royal Air Maroc myself. Not only my flight was cancelled, but they let me stay in the AirPort overnight and lost my luggage. Until now its not back. Maroc Airlines never responded to my claim, I phoned and mailed them several times. Through Greenclaim I got my money. Alone I would not have been succesfull.

Alles werd snel geregeld, nogmaals bedankt!

Hi guys my 2018 started very good. It was like lotterie. You are trustful and very honest in your advices. Great job and i will travel with your companies ofcourse

Buiten het aanleveren van de kastickets die we bijgehouden hadden om de extra gemaakte kosten te recupereren en tekst en uitleg gegeven hoe de vertraging en missen van aansluiting onze reis heeft beïnvloed hebben wij ook geen enkel actie moeten nemen. Dat Green Claim kosten inhoud op het bedrag was duidelijk gecommuniceerd. Top Service. Meer kan ik er niet van zeggen.

Ze verdienen wel wat aan je maar je hebt er totaal geen werk van. Eerst zelf de claim geprobeerd te bemachtigen. Dit lukte niet! Binnen een week was het door Green Claim wel geregeld en hebben we toch een groot deel van de vliegkosten terug!


De beste service

Claim ook uw compensatie: gemakkelijk, snel en op maat gemaakt


Direct hulp

Over Green Claim

563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
SERVICE: 
9.2 uit 10
SERVICE: 9.2 uit 10

De service van Vlucht-Vertraagd.nl


Controle rechtsgeldigheid

Accurate vluchtgegevens

Weergegevens check

Opstellen brieven

Hulp & ondersteuning

Meerdere passagiers

Ervaren juridisch team

Gerechtelijk traject

Geen succes, geen kosten

Claim nu ook compensatie, dien een claim bij ons in!


Controleer hier of u recht heeft