Vlucht vertraagd of geannuleerd? Claim compensatie!

Ontvang tot € 600,- per persoon voor uw vertraagde, geannuleerde en overboekte vlucht.

Rotterdam Airport: claim je compensatie bij vluchtvertraging

Wat te doen wanneer je vlucht vertraagd is op Rotterdam The Hague Airport

Rotterdam The Hague Airport: algemene informatie

Parkeren bij Rotterdam Airport

Iemand ophalen/wegbrengen: Vlakbij het luchthavengebouw zijn Kiss & Ride stroken te vinden en zijn bedoeld voor wegbrengers en ophalers.

Parkeerplek reserveren: 
P1 of P3 Parkeren en Vliegen: 4-7 minuten lopen naar de terminal, reserveren voor €35,- per dag

Valet Parking Service: 0-1 minuten lopen naar de terminal, één van de medewerkers staat klaar om je sleutel aan te nemen en je auto op een beveiligde locatie te parkeren

P6 Comfort Parkeren: 2-3 minuten lopen naar de terminal, reserveren voor €65,- per dag

P3 Business Parkeren: 0-1 minuut lopen naar de terminal, parkeerplaats direct voor de ingang, reserveren voor €77,50 per dag

 

 
 

 

Welke luchtvaartmaatschappijen vertrekken vanaf Rotterdam Airport?

Hieronder vind je een overzicht van alle luchtvaartmaatschappijen die vluchten hebben vanaf Rotterdam The Hague Airport. 

  • Transavia
  • TUI
  • Jetairfly
  • Corendon
  • British Airways

Wat zijn jouw rechten bij vertraging volgens de Europese verordening?

Om in aanmerking te komen voor compensatie moet je vlucht minstens 3 uur vertraagd zijn en het recht is afhankelijk van de reden van vertraging. In geval van een buitengewone omstandigheid (zoals slecht weer, politieke onrust of terreur) hoeft de luchtvaartmaatschappij geen vergoeding uit te betalen, zij kunnen zich dan beroepen op overmacht. Is je vlucht bijvoorbeeld vertraagd door een technisch mankement aan het toestel, dan kan je wel een compensatie ontvangen. De hoogte van de vergoeding is afhankelijk van het aantal kilometers dat je hebt gevlogen en kan oplopen tot €600 per persoon.

Recht op verzorging bij vlucht vertraging, annulering en overboeking

Je hebt naast de compensatie recht op verzorging van de luchtvaartschappij. Is je vlucht bijvoorbeeld geannuleerd, dan moet je maatschappij jou een vervangende vlucht aanbieden. Niet gekregen? Dan kun je ook zelf een nieuwe vlucht boeken en een refund krijgen van de origineel geboekte tickets. Daarnaast moet de airline indien noodzakelijk zorgen voor een hotelovernachting (wanneer de vervangende vlucht de volgende dag vertrekt) en vervoer naar de accommodatie. Ook heb je recht op een voucher voor wat te eten/drinken vanaf een vertraging van 2 uur. Ook niet gekregen? Bewaar je betalingsbewijzen, deze kosten kunnen je ook terugkrijgen. Wanneer je bij Vlucht-vertraagd.nl een claim indient, kun je al je betalingsbewijzen uploaden in je dossier, zodat wij deze kosten voor je kunnen claimen. Je kunt tot 2 jaar na je vlucht je claim indienen.

➜ Check je vlucht

 

Wat kan je doen op Rotetterdam The Hague Airport om de tijd te vullen tijdens je vertraging

Rotterdam The Hague Airport is een van de drie passagiersluchthavens in Nederland.  Transavia, BA CityFlyer en BMI Regional zijn de grootste gebruikers op de luchthaven. Het is een compacte luchthaven waar wat gegeten kan worden, boeken en tijdschriften gehaald kunnen worden bij de AKO en waar je terecht kan voor je bakkie koffie.

Vragen? Neem contact met ons op!

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Neem gerust contact met ons op! Wij zien hier om jou te helpen. Je kunt ons bellen van maandag tot en vrijdag tussen 9:00 en 12:00 en van 14:00 tot 17:00 op +31 20 261 67 61 . Ook kan je ons een mailtje sturen met je al je vragen via info@vlucht-vertraagd.nl.


Trustpilot reviews van Vlucht-vertraagd.nl


 

+31 20 261 67 61
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00.

Onze service

  2151 Ervaringen van klanten
  • Direct gratis uw vlucht checken
  • Vandaag ingediend, morgen hulp
  • 98% van de rechtszaken gewonnen
  • Goed beoordeeld: 9.4 uit 10
  • Geen administratiekosten
  • Alleen betalen bij succes
  • Online support

Laat mij weten of ik in aanmerking kom voor compensatie

Green Claim in het nieuws


Financieel Dagblad
De Telegraaf
Kanniewaarzijn
Trouw
Algemeen Dagblad
Het Parool
BNR
Kassa
De Volkskrant
Hart van Nederland
Metro
NRC Next

Ervaringen van klanten

Bekijk alle ervaringen van klanten

Received compensation of flight delay 600 euro after GreenClaim commission. It took some time but in the end positive result. Very convenient service! Good luck!:)

Betrouwbaar en goed geregeld

Green Claim is a professional service provider and helped us win our case!

In december 2016 een enorme vertraging gehad naar Amerika. Green Claim ingeschakeld om stappen te ondernemen. Nu ruim een jaar later toch uiteindelijk onze claim ontvangen, dankzij het werk wat Green Claim voor ons verricht heeft. Alle complimenten naar Green Claim!!!

Zie vorige personen. Mooi hoe je het digitale dossier kunt aanvullen en/of raadplegen!

Een vlucht van Tuifly werd 24 u uitgesteld en via Green Claim hebben wij een compensatie teruggekregen van 1200 euro - 380 euro (kosten). Een correcte en snelle afhandeling

I'm really thankful to Green Claim, my claim was handled professional and I'm impressed how clear and easy the communication was as well as their website. Thanks to them getting my compensation was a stress free process.

Prima service geleverd. Netjes mijn geld teruggekregen. Dank!

I did not expect at all to get money back from that flight. But surprisingly I got an email with instructuions how to do it. As I thought it would no apply in this case, I ignored it. Then I got another email! I thought: Why not then? And I filled in all the papers and guess what? Money coming my way! Nice surprise and it covers part of my next flight! Thank you for insisting!

Vliegtickets claimservice communiceerde goed de stand van zaken over de claim die er was na annulering en vertraging van de vlucht die wij maakten! Ze hebben er voor moeten strijden, maar de claim is gehonoreerd! Hier is recht gedaan! Hartelijk Bedankt!

Hun aanpak is zeer duidelijk en ze houden je ook voldoende op de hoogte. Zelf hoe je eigenlijk niet veel te doen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht bij succes of verlies. Enkel nemen ze natuurlijk hun deel van het werk af van jou bedrag. Daarnaast mag je ze ook steeds mailen of bellen en helpen ze je zeer beleefd en vriendelijk verder. Zeer tevreden hierover en ze doen veel moeite voor jou en jij hoeft enkel wat geduld op te brengen.

Keurige en snelle succesvolle afhandeling. Wij werden ook tussentijds netjes geïnformeerd. Top !!!!

Ik ben zeer tevreden met de manieren hoe ik geholpen ben. De woorden zoals professioneel, zorgvuldig, consequent zijn zijn heel passend aan de werkwijze van Green Claim medewerkers, waarvoor grote dank en respect.

Heel goede service !

Top,Top top. Echt super service. Ik ben heel tevreden hoe deze mensen zich hebben ingezet voor mij. Een echte aanrader

First I tried to get my money through Royal Air Maroc myself. Not only my flight was cancelled, but they let me stay in the AirPort overnight and lost my luggage. Until now its not back. Maroc Airlines never responded to my claim, I phoned and mailed them several times. Through Greenclaim I got my money. Alone I would not have been succesfull.

Alles werd snel geregeld, nogmaals bedankt!

Hi guys my 2018 started very good. It was like lotterie. You are trustful and very honest in your advices. Great job and i will travel with your companies ofcourse

Buiten het aanleveren van de kastickets die we bijgehouden hadden om de extra gemaakte kosten te recupereren en tekst en uitleg gegeven hoe de vertraging en missen van aansluiting onze reis heeft beïnvloed hebben wij ook geen enkel actie moeten nemen. Dat Green Claim kosten inhoud op het bedrag was duidelijk gecommuniceerd. Top Service. Meer kan ik er niet van zeggen.

Ze verdienen wel wat aan je maar je hebt er totaal geen werk van. Eerst zelf de claim geprobeerd te bemachtigen. Dit lukte niet! Binnen een week was het door Green Claim wel geregeld en hebben we toch een groot deel van de vliegkosten terug!


De beste service

Claim ook uw compensatie: gemakkelijk, snel en op maat gemaakt


Direct hulp

Over Green Claim

563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
563.267 GEBRUIKERS GINGEN U VOOR
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
BESCHIKBAAR IN 8 TALEN
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
GEMIDDELDE SCHADEVERGOEDING €943
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
HOOGST UITGEKEERDE BEDRAG VOOR ÉÉN CLAIM €15.200
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
ZAKEN TEGEN RUIM 100 AIRLINES
SERVICE: 
9.2 uit 10
SERVICE: 9.2 uit 10

De service van Vlucht-Vertraagd.nl


Controle rechtsgeldigheid

Accurate vluchtgegevens

Weergegevens check

Opstellen brieven

Hulp & ondersteuning

Meerdere passagiers

Ervaren juridisch team

Gerechtelijk traject

Geen succes, geen kosten

Claim nu ook compensatie, dien een claim bij ons in!


Controleer hier of u recht heeft